Everytime I see you..

Dålig uppdatering idag, men jag har varit väldigt stressad!
Skoldagen var helt okej, jag har kommit fram till att om man har rätt vänner (roliga) så klarar man sig igenom lektionerna rätt lätt.. =) Efter skolan gick jag och Agnes hem till mig och gjorde inte så mycket, sedan åkte vi till stinsen och jag köpte en vanlig svart tröja. Kan lägga upp bild på den sen men jag känner mig fortfarande rätt stressad. När vi kom hem så gick jag och Agnes ner till Grillen och åt middag, haha! Gud kan inte ens berätta vad som hände där, egentligen inget speciellt men ja.. Känner mig väldigt glad och energisk =)

Vet inte vad jag och Agnes ska göra nu, ta det lugnt, och imorrn är det Öppet hus i skolan då börjar jag 9 och slutar 12 efter det ska jag nog till Rudbeck och kolla lite. Varför? För att min bror ska börja där och jag har alltid varit lite nyfiken på hur det ser ut =) På kvällen ska jag och Agnes hem till Grecia och Belen, vi ska ha en till filmkväll med Saw 3 och nån annan film, det blir nog jag, Agnes, Patrik, Adam, Hugo, och en tjej som heter Lovisa samt Belen och Grecia såklart! Ska sova där så det blir nog inte så mycket till uppdatering! Nu ska visst jag och Agnes ner till kiosken och köpa tuggummi! Får en liten promenad på köpet =) Vi hörs, Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0