I can't take my eyes of you

Oj, har märkt vad dåligt jag uppdaterat nu på senaste tiden. Kanske ska bli ändring på det? =)
Idag var det skola och funderat ännu mer på att byta. Önskar jättejätte mycket att jag och Agnes var jämn gamla och gick i samma klass. Allvarligt, då skulle allt vara perfekt. Skolan skulle bli sååå mycket roligare med henne. Synd är det att vi inte går i samma årskurt, och ännu sämre är det att vi inte ens går i samma byggnad..

Idag har jag gått ett snabbt varv i spåret med Bella. Som igår, hade tänkt göra det till en vana faktiskt =) Tycker om att gå, men jag tycker det är lite läskigt att gå i spåret för det är mörkt, en stor skog och jag är rädd att det ska komma antingen massa ormar, spindlar eller en äcklig gubbe som vill mörda mig. Ja, fantasi har jag ju iallafall.. =) Sedan hjag duschat, tagit ansiktsmask och kollat på Top Model. Känns som att jag hunnit med mycket idag faktiskt. Och, jag har ätit både mellis (ganska mycket) och middag. Förbättringar är bra iallafall ;)


Ska torka mitt hår nu och sedan göra iordning mig för sängen. Hade tänkt sova tidigt idag men vi får se hur det blir med det.. Även fast jag går upp runt halv 7 kan jag inte somna förrns tidigast 12.. Det är jobbigt!

Love


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ååh, det vore perfekt, om vi gick i samma klass. Men det är ju bara att jag skiter totalt i skolan den här terminen och nästa år så kanske jag får gå om nian två gånger och då hinner du komma ifatt mig :P Nää, det skulle jag aldrig göra, men man kunde ju önska att du fick lite snilleblixtar och fick flyttas upp till nian pågrund av ditt otoliga IQ, hehe... Jag har stora planer för dig... :)

2009-01-13 @ 21:56:06
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0