I find it hard to beleive

Kom hem till Agnes för ett tag sedan, fram tills nu har vi bara kollat på massa Tokio Hotel videosar och jag förstår inte hur man kan vara så perfekt som Bill och Tom är. De är bara för mycket, varje gång jag tittar på nån bild/video på dom så blir jag helt sprallig, jag får gåshud, jag vill bara skrika och jag får alltid ett stort leende på läpparna. Det bara blir så.. Helt sjukt, inte visste jag att man kunde älska (ja, älska..) någon såhär. Jag visste inte att denna känsla fanns förrns jag fick upp ögonen för dom.. Ganska jobbigt att vara olyckligt kär, men men.. Finns inget jag kan göra mer än att hoppas på att det blir vi någon dag, haha! i wish.. =)


Kan sitta och skratta åt det här i timmar. Allvarligt. Blir så glad. =) Del 1.

Nu ska vi göra oss iordning, borsta tänderna, ta bort sminket osv. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0