I got another confession to make..

Skolan har varit riktigt seg idag. De sista timmarna kände jag hur trött jag var och min huvudvärk blev bara värre och värre.. När vi hade musik sista timmen funderade jag och Charlotte på att gå hem istället, min huvudvärk blir ju inte precis bättre av att lyssna på någon som inte kan spela trummor/elgitarr/ bas. Men vi bestämde oss sedan för att vi skulle vara duktiga och gå på lektionen, kom dock några minuter försent men bättre det än att skippa hela.
Vi ångrade oss iallafall efter ca 10 minuter och önskade att vi hade gått hem. Ibland kan man allt vara smart - dum.

Duschade för ett tag sen och om någon timme kommer mamma hem och då ska vi åka och simma. Ska ringa Agnes och kolla om hon kan följa med =) Imorgon kväll ska somsagt jag, Charlotte och Emma på premiären av "I Taket Lyser Stjärnorna", Madde, Jennie och Elin ska också på den så innan ska vi alla äta någonstans inne på kista. Det blir nog inte donken, men vem vet vart vi slutar tillsist.. haha!

Min bror har fixat nya högtalare till datorn som är på nedervåningen (den jag sitter vid nu) så yeeeesssss, nu kommer jag att kunna lyssna as högt på muuuuuuussssiiicc. =) Happpyyy.. Datorn på övervåningen har inget ljud, och innan så hade denna dator svagt ljud och lite sådär knastrigt.. Men nu är det bra.. Yes nu blev jag helt plötsligt på bättre humör. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0