I will follow you wherever you go

Dagen har varit helt ok, efter skolan åkte jag Victor och Charlotte till kista centrum och bokade platser till premiären av "I Taket Lyser Stjärnorna". De åt på donken och efter att ha gått runt ett tag så åkte vi hem.

Gud jag får snart ett hysteriskt anfall på allt och alla som kommer i närheten av mig. Bitchighet leder ingen vart! Om någon säger ett skit till mig känner jag på mig att jag kommer att bryta ut. INGEN har sett mig när jag är riktigt sur.. hahahahha! Jag känner att jag bara vill slå någon. Seriöst kan inte rå för det men så känner jag. Hela dagen har kännts som ett stort jävla i-lands problem.. Mitt hår vill inte bli som jag vill det, försökte locka nederdelen av håret med hjälp av plattång men det gick inte bra precis..  Plus massa små oviktiga grejer som att det inte fanns cremefresh hemma så blev jag bara så sur så jag ville inte äta något.. Tycker synd om den som är i närheten av mig just nu, speciellt min mamma då jag nästan alltid tar ut all ilska på henne. Vet inte varför..

Måste lyssna på lite musik och lugna ner mig men såklat så har inte min mobil batteri och datorn har inget ljud. Ja jag klagar på det mesta just nu men allt kännes bara.. allmänt jobbigt! heheehhehe.. Töntigt jag vet, men vattnet har runnit över bägaren. =) Allt kommer nog att kännas bättre tills imorrn det känner jag på mig. Har sovmorgon och det hjälper alltid lite.. Nu vill jag tvätta av mig sminket.

Min blogg är typ färg-död. Känner att jag måste ta mer bilder men hur många gånger har jag inte sagt det egentligen?! .. Love

Kommentarer
Postat av: Angelica

du kan bara när du loggar in, tryck på övervaka. sen fliken skapa uppe på sidan då kommer det rutan man skriver nytt inlägg i. kolla ovanför den rutan så ser du några flikar, tryck på länk. sen ska de finnas en knapp "ny länk" Sen äre bara å slå in mi9n adress... hehe

2009-01-28 @ 22:12:37
URL: http://kollibrin1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0