I'm bored..

Jag sitter och kollar runt på olika bloggar, klickar in på kissies och ser att hon har en tävling!! Vem vill inte vinna 500 kr på HM om inte jag? =) Kisse är najs..

Ja, jag är uttråkad.. =) Hohohho..


Sånt här får ni se när jag är uttråkad.. Eftersom att när jag är uttråkad och trött så blir jag flamsig och bara vill få ur mig allt.
Så, kolla vad lång nagel jag hade för nån vecka sen!! Just nu har jag plåster på det fingret då jag råkade komma åt nåt så det  nästan börjat blöda, kan få en hysteriskt attak när nån av mina naglar går av! Nästan så man känner hur hela kroppen kokar av ilska.. Vilket I-lands problem.. Varför tog jag ens upp detta?!
Strunt samma, nu ska jag ut med Bella och har precis tagit av mig sminket. Varför vet jag inte, kanske för att jag vill ha rosiga kinder.. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0