Im not compleated without you

Nu är vi klara med rummet! Är så jävla nöjd. Har målat en stor del själv, och jag kan säga att min framtid som målare kommer att lyckas!! heehe.. Till och med mamma och pappa tycker det var väldigt snyggt. (Dom, speciellt pappa trodde det skulle bli för mörkt med den färgen.)
Tyckte först inte att nyansen på färgen var helt rätt, men sedan när den kom upp på väggen och hade torkat så blev jag skit nöjd. Det är perfekt, precis som jag ville ha det!!

Imorgon ska jag och mamma till IKEA och köpa skrivbord, nattbord eller en lång/låg bänk, en matta och lite accesoarer =) Haha, jag tycker det är super kul att göra om rummet, nu kommer det att kännas mycket "varmare".

Jag gillar att göra om i rummet lika mycket som jag tycker om att byta hårfärg! Så nu ska mamma färga mitt hår, vilken färg det blir får du veta om det blir bra och jag får till en bra bild.. Med tanke på det måste jag hitta min kamera laddare, och sedan ladda kameran, aja det får bli ett senare problem..

Love  ♥

Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: Jag vet vad du menar, jag har med svårt för att se killarna med en annan tjej! 8D

2009-01-04 @ 20:01:36
URL: http://thsweden.blogg.se/
Postat av: Emelie

hoppas du hittar nått till ditt rum imrogon och vi måste träffas snart det va evigheter och jag har ju inte fått sett din nya hår färg heller :O ha det såbra (:<3

2009-01-04 @ 23:04:36
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 13:05:26
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0