It's not always rainbows and butterflies

Hej bloggen. Idag är jag hemma från skolan.
Känner mig väldigt seg och lite hes, har ont i magen stund vis och så. Men imorgon tar jag nya tag, då det är matte prov..
Med tanke på det borde jag plugga nu..

Ligger i soffan och kollar på The OC som jag alltid gör när jag är sjuk. Samma avsnitt om och om igen och konstigt nog tröttnar jag aldrig. Tänkte ladda upp lite bilder till datan senare, är ju så dålig på det så det blir väl bra? Dock bara dålig-kvalite-bilder på mig, men det är väl alltid kul? hehe..

Jag har bestämt ett nytt nyårslöfte, kanske lite sent men alltid nåt. Jag ska bli hälsosam, träna och äta nyttigt. Jag ska försöka att äta minst 3 gånger per dag (ska gå steg vis frammåt). Om detta funkar så blir det jättejätte bra. Hoppas jag kommer må bättre psykiskt och fysiskt.

Hörs om ett tag. Love

Kommentarer
Postat av: Agnes

Svar: Okidoki :) jag ska bara göra klart läxan...

2009-01-14 @ 16:51:44
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Men vi kan kanske simma imorgon, men bara kanske... för min farfar kommer hit imorgon. Men antaligen går det bra, annars får det bli på fredag efter skolan! :) Kramkram.

2009-01-14 @ 21:43:46
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0