It's time to run

Hej bloggen!
Vi har suttit och kollat på massa videos på Tokio Hotel, och skrattat jätte mycket! De där killarna asså..
Iallafall, igår pratade jag ju lite om min fjorts-tid som jag skäms så otrloligt mycket över, så ni ska få se några bilder.. Varför? För att det är för min egen skull välidgt roligt att kolla tillbaka på bilder som jag nästan hade glömt, och för eran skull då jag tyckte att ni skulle få se hur jag verkligen såg ut för ca 1-2 år sen.. (De här bilderna är för 1 år sen)
Och det är också för att bevisa att man verkligen kan ändras. Insidan och utsidan.




Detta är bara kanske 1% av alla bilder jag tagit på den tiden, det finns så otroligt många men jag skäms så mycket så det får räcka med de här, för nu iallafall =) Måste bara påpeka att jag tycker mitt hår var ganska fint här.

Snart ska jag och Agnes göra oss iordning för att åka till simhallen och motionssimma. Vem hade kunnat tro att jag och Agnes, världens lataste, skulle bli så motiverade till att träna. Vi har också bestämt att vi ska börja med Power Yoga och Spinning. Ser fram emot det =) Vi hörs så länge, Love ♥


Kommentarer
Postat av: grecia

fan va söt du var :)

2009-01-19 @ 15:01:09
Postat av: Åsa

Hehe, tack men jag var liiiiiite för fjortis.. haha! Men jag tycker om den första bilden faktiskt =)

2009-01-19 @ 22:03:07
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0