It's you, only you.

Dålig uppdatering idag men så blir det när det är skola ..
När jag slutade runt 3 gick jag till Agnes som också slutade då, vi gick hem till henne och satte oss vid datan, vi håller på att göra en Bill Kaulitz video och lägga in på youtube, vi har tagit några av de finaste bilderna på honom och satt ihop till en video, vi är amatörer så jag vet inte hur det blir. Men bilderna är såklart söta så det ska nog gå bra. =)

Vi gick hem till mig senare och satte på Twilight igen, var tvungen att se den!! Det är fan en av de bästa filmerna jag sett. Den är så fin. Vi hann dock inte se klart hela då vi skulle äta middag, sedan gick Agnes hem och jag följde henne en bit med Bella. Hade mina "uggs" på mig, leggings och tjock dunjacka, och på vägen tillbaka så halkar jag runt lite hur som helst, tänker <Jag får inte ramla, jag får inte ramla!> och gissa vad jag gör? Jag halkar och gör världens vurpa och landar rakt på rumpan. Bella stod bara och kollade på mig medans jag satt och as garvade.. Typiskt mig! hehe..

Kom nyss ut ur duschen och ska föna mitt hår lite lätt nu. Sedan ska jag göra glosor och läsa lite i "I Taket Lyser Stjärnorna" som vi fick på svenskan idag. Måste bara tipsa om ett jättejätte bra schampo och balsam som heter Fruktis. Ni vet den gröna förpackningen som luktar jättegott?! Den är iaf jätte bra och håret blir silkeslent. Vi hörs imorrn. Love 



Jag använder Volume Boost och håret blir verkligen lent och fint! Ett bra tips till er som hat slitet och skadat hår. =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0