Kill the silence

Igårkväll satt jag i mitt fönster och kollade ut på alla fyverkerier, jag kollade på frosten på taket under mig som lyste upp varje gång ett fyverkeri kom, min högra fot som dinglade i luften tappade jag känseln i, och när klockan stod på 0:00 så kom minsann några tårar ner från kinden. Egentligen ville jag inte vara ensam, men just då kände jag mig fri.

Kvällen var till en början totalt misslyckad, men när min brorsa kom hem runt halv 2 så räddades hela min kväll. Tyvärr kan jag inte berätta vad som hade hänt, men jag hade så jäkla kul. Ett minne för livet.

Imorse vaknade jag halv 12 och då såg jag min bror ligga i soffan och kolla på vänner, så jag joinade honom. Det är det jag har gjort istort sett hela dagen. Mamma och jag ska nog till coop eller något liknande senare och kolla på färg till mitt rum. Ja, jag ska måla om 2 väggar, just nu är 3 väggar vita och en mörk grå, men det ska det bli ändring på. Vilken färg det blir får du se när det är färdigmålat.. =)

Och, mitt ena nyårslöfte är ... Godis löööööftteeeee!!!! Förstår inte varför jag gör det egentligen, men det är nåt craazy-stuff som jag och Agnes gör tillsammans. Vi får se hur det går helt enkelt =) hohohoh..  Love ♥


Kommentarer
Postat av: casandra

Hur gick det för han ;( ?

2009-01-01 @ 23:13:23
URL: http://casandras.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0