Live your dream!

Idag, fredag, var jag ledig från skolan för jag skulle somsagt på begravning.
Först kände jag mig glad och ganska pigg, hade inte fått in själva tanken på att det verkligen var det sista "farvälet" av min farfar.

När vi väl kom in i kapellet (det var ingen kyrka) och hade hälsat på alla i släkten så satte vi oss på bänkarna, och prästen började prata om farfar vad han tyckte om att göra osv. När sedan min pappa, hans 3 syskon plus farmor gick fram till kistan och la sina blommor på dom kunde jag inte stoppa tårarna. Jag grät inte för min och farfars relation (eftersom att vi inte har varit så nära, då han alltid varit ganska gammal och jag var liten), jag grät för min pappa och hans syskon, och farmors relation till honom. Det är deras pappa, och farmors livspartner som begravdes. Det kändes bara så tungt som att jag just i det läget hade <hela världen på mina axlar>. Vet inte varför men så var det..

Några bilder kommer om nån minut...
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0