Look into my eyes

Okej, jag är inte precis teknisk av mig och jag och datorer funkar bara inte ihop. Jag förstår verkligen inte hur jag ska få över bilderna till datan. Jag har hittat sladden och satt in den i kameran och i datan, men inget jäkla skit händer. Hur ska detta sluta?

Det mina vänner får ni reda på imorgon då jag SKA få in bilderna i datan. That will be a mysteri ..
Imorgon ska jag få hjälp av min brorsa som jag hoppas kan hjälpa mig.
Första lektionen imorrn är gympa och jag börjar 8.50, slutar dock 15.00 med musik.. Jaja, life - school - is what you'll make it  =)

Ska nog försöka sova snart, mitt mål är att sova minst 8 timmar per natt.
Så, idag har jag gått ännu en lång och snabb promenad med Bella, jag har druckit mer än 8 glas vatten, (nackdelen med det är att man måste springa på toaletten stup i ett) dock gick det inte lika bra med måltiderna, har ätit 2-3 pankakor till middag och några frysta hallon på förmiddagen. Men det är bara för att jag var hemma idag.. Då glömmer jag att äta och går och tuggartuggumi hela tiden. Det ska det bli ändring på ;)
Nu ska jag nog göra mig iordning för läggdags, tror inte jag kommer att kunna somna så därför ska jag läsa lite i "Anne Franks Dagbok" på engelska. Sov gott.

Love

Kommentarer
Postat av: Agnes

Varför har du fått för dig att du ska dricka så mycket nu helt plötsligt? är det för att du inte ska få stopp i magen? :)



För att det ska ploppa upp en ruta på datorn när du laddar över bilderna så måste du sätta på kameran när den är inkopplad i datan. Sen ska det nog funka! ;)

2009-01-15 @ 15:20:01
URL: http://elvins.blogg.se/
Postat av: Agnes

Svar: Okej... men försök igen och att sätta på kameran innan du kopplar in den. Det ska funka! :)

2009-01-15 @ 16:33:14
URL: http://elvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0