Pick me, choose me, love me!

Kollar på Top Model just nu. Tycker inte det är lika kul menmen..

Idag efter skolan åkte jag, Charlotte och Madde till Sollentuna centrum, Charlotte skulle köpa lite grejer och vi kollade runt på olika affärer. Vi hade jättekul, måste säga att det finns sjuuuukt många konstiga människor där.. 
Alltså typ killar/gubbar mellan 15-60 höll på att "ragga" på oss.. Kändes inte bekvämt men vi fick oss ett gott skratt efteråt haha! Imorgon börjar jag 8.50, väldigt skönt med tanke på att jag alltid börjar 8.00!

Nu ska jag föna håret lite med sval luft och sedan äta mandariner tror jag. Bra att få i sig nåt på dagen iallafall. Få se.. Vad har jag ätit idag? Nej det tänker jag inte säga då känner jag mig bara misslyckad för att jag har bestämt att jag ska äta minst 2 måltider per dag. Vi vägde och mätte oss och jag är 1.51! ÅÅhh varför växer jag inte?!?! Antar att det kommer med åren.. Tänker inte säga hur mycket jag väger! =) Vi hörs imorrn, Love


Här är Miley Cyrus tights, de är så grymt snygga och jag hade de jag gjort idag. Jag älskar att stå ut bland mängden med kläder även fast jag inte alltid har pengar till det. Men man får tager det man haver =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Varför blåser du håret med sval luft? (:

2009-01-21 @ 21:32:03
Postat av: Åsa

Svar: Så det inte sliter, om man fönar håret med varm luft sliter det jättemycket! =) Okej nån gång i bland om man sprejar på värmeskydd innan och lite efter. Det finns fönar med en knapp på så det kommer kall luft =)

2009-01-22 @ 16:14:23
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0