Seems like its been forever since I saw you

Idag var det då öppet hus i min skola, det var lite tävlingar och smått, inget speciellt egentligen!
Dagen var ändå rätt chill, behövde ju inte anstränga mig så mycket direkt .. =)
Man fick gå hen runt elva så då gick jag hem och sedan åkte jag och mamma nästan direkt till Rudbeck och kollade lite. Min bror ska börja där så vi ville se hur det ser ut.. Efter det åkte vi till stinsen och bytte storlek på min tröja, där var även min bror och några av hans kompisar och "representerade" våran skola, har nog aldrig sätt så många människor på där!
Vi handlade lite mat och jag köpte 2 ansiktsmasker, sedan åkte vi hem och nu ska jag nog städa rummet lite och sedan packa ihop en väska till ikväll med kudde, tandborste mm. Ska ju sova hos Grecia och Belen, (berättade lite igår) med 5 till tror jag, vi ska somsagt kolla på "Saw 3", omg hur ska jag klara mig?! Har redan kollat på 1 & 2 plus masssaaaa andra skräckisar, och då tyckte jag inte det var så läskigt, men nu känner jag att det kommer "syner", alltså det känns som att jag ser äckliga personer lite här och var, mest vid lycktstolpar, och när jag ligger i min säng och ska sova känns det som att "The Ring" tjejen ska kräla sig fram över mitt golv, upp till min säng och hastigt greppa tag om min fot och dra ner mig. Jag tycker inte alls att "The Ring" är läskig, det är ju fanimej en thriller, men just nu känner jag bara såhär.

Kanske har jag en viss gräns att när jag sett ett antal skräckisar så säger min hjärna stopp!.
Vi hörs antagligen imorrn, min bror fyller 16 så jag ska fira honom. =) Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0