So now its ok to call?

Har inte uppdaterat på hela gårdagen och inte nån gång idag heller. Har inte haft nåt kul att skriva om på sistone. (sen när skrev jag om nåt roligt egentligen..?)

Igår åkte jag och mamma till coop och köpte en "test-målarburk", när vi kom hem målade vi på lite på väggen, men såg sedan att det var helt fel nyans, så idag åkte vi till coop igen och köpte en "test-målarburk", den nyansen heter "Kakao" Kan gissa vilken färg det ska bli på 2 av väggarna? =) Det kommer bli så jäkla snyggt. När vi hade flyttat in i det här huset för ca 2 år sen ville jag egentligen ha den färgen, men jag var inte helt säker först, så vi körde på 3 vita väggar och 1 mörkgrå.

Vi köpte också en hårfärg till mig, vilken färg får du reda på när jag själv har sett resultatet, ska göra allergi test 2 dagar innan så vi inte får en chock när hela mitt huvud börjar klia och jag får bulor på det.. Men, även om jag är allergisk (vilket jag 80% är) så kommer jag att färga det ändå. Hehe.. =) Och, vi köpte den hära nya tandkrämen som påstår sig att ens tänder ska bli vitare redan efter första borstningen. (Det var förrästen bullshit) Men jag är en sån som måste testa nya grejer och se om det verkligen funkar, jag går på reklam-skiten helt enkelt, haha!
Jag vet inte om mina tänder blivit vitare, jag har inbillat mig det, men jag vet faktiskt inte.. hehe =)

Om .. Oj, en kvart, ska jag + föräldrarna till våra vänner, det är alltid lika kul hos dom, så jag vet inte när jag kommer hem. Saknar Agnes, vad ska jag nu sysselsätta mig med på dagarna? Jag har ju inga andra vänner jag kan umgås med haha.. Men jag behöver ingen mer än Agnes. Och, om du ser detta nu (Agnes) så ring mig på mobilen jag har så mycket att berätta som jag inte kan hålla inne snart. Jag kommer att explodera..  Love


Kommentarer
Postat av: charlotte

när du säger att den suger, vad menaru exakt ? hehe, fult resultat, eller typ ingen skillnad ? :) <3<33

2009-01-04 @ 15:51:11
URL: http://oseriösa.blogg.se/
Postat av: victor

joo, du kan umgås med mej åsa :D <3

2009-01-04 @ 18:15:49
Postat av: Anonym

(A)

2009-01-04 @ 18:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0