Some day, someone will love you as you are

Skolan idag var tråkig, den här terminen kommer jag att ha hemkunskap, och sedan kommer jag på torsdagar att ha musik. Förra terminen hade jag bild och det är såå mycket roligare, då på torsdagarna fick även min grupp sluta klockan 2 då den andra gruppen hade musik. Men denna termin är det våran tur att plågas, i guess..

Det är så grymt tråkigt att skriva om sin vardag, och min blogg är så "bild-lös", men jag lovar det ska bli en ändring på det nu när jag hittat laddaren till kameran. Nu ska jag leta efter överföraren också =) hehe..

Juste, måste bara säga en sak!
Kissie är bäst! haha. Hörs ikväll. Love ♥


Kommentarer
Postat av: charlotte

haha, är du oxå med i tävlingen sötnos ? ;) hihihi

2009-01-08 @ 21:51:14
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0