I have loved you from the start

Gissa vad jag gör just nu? laddar upp bilder.. =) Äntligen vet jag hur man gör, trög som jag är, heheh..

Skolan idag har varit seg, det ända roliga var på idrotten då Jennie det busfröet drog ner mina byxor .. Aaarrghh, det kunde jag självklart inte tillåta så jag försökte dra ner hennes byxor (läs: försökte) men jag lyckades inte.. Den dagen kommer; Den dagen, den lyckan =) ..

Idag har jag lyckats med att:
Dricka massa vatten och ätit en gång (2 om några ärtor räcknas) - Det sista ska det bli ändring på!!! Brra att jag är motiverad iallafall ;P
Ikväll ska mamma och jag kanske åka och simma, Agnes kanske följer med om hon kan =)

Love

Kommentarer
Postat av: jennie

hah, Åsa jag kommer knyta mina byxor VARJE gång det är idrott (a) <3 Älskar dig.

2009-01-17 @ 23:24:13
URL: http://pennor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0