When the stars go blue

Skol dagen var helt ok, skönt att jag var ledig igår då jag kände att jag var helt seg som helst när jag skulle gå upp hos Agnes.
Var hemma hos Charlotte med Frida, vi har fikat massa (som vi alltid gjorde efter skolan i 6an) och bakat choklad bollar. Mummsssss!!!

Ska snart ut med Bellan och sedan läsa klart "I Taket Lyser Stjärnorna", förrästen ska jag och Charlotte, kanske Emma gå på premiären av den på fredag. Den verkar så grymt bra .. faktiskt =) Orkar inte skriva mer. Är inte på blogg humör. Love

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej igen, OJ jag hade visst missat din kommentar:) Men iaf bra att du tycker lika som mig, att allt är hennes förtjänst, de får ju oss andras att se ut som nollor liksom, hon har pengar, därför tror hon att hon är så mkt bättre fans än va andra är. blir så jävla trött! Sen en sak till, bara för hon har många läsare så får hon jobb hos mtv. Skulle vi kanske få chansen till det? nää.. Men som sagt, kul att se någon med normal hjärna:) btw, jag tänkte länka din blogg på min sida om det går bra, så får du gärna göra detsamma men inget måste. kram!:)

2009-01-28 @ 09:36:49
URL: http://kollibrin1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0