When the wrong feels right

I lördags var jag med mina älsklingar som Agnes och Grecia brukar säga. Vi kollade på "Saw 3" och efter halva så klarade vi inte av mer så vi satte på "Hot Fuzz" istället. Jag somnade, filmen var ingen höjdare om man säger så. När jag vaknade så gjorde vi inte mycket, filmen hade precis slutat och eftertexterna rullade. Snacka om timing. Mitt huvud tänker <Nu är den tråkiga filmen slut. Vakna!> 
När vi vaknade runt 11 så hade Grecia gått och köpte bröd så vi fick en god frukost. Efter sjöng vi singstar tills klockan var 2  sedan åt vi lunch och såg sen klart på "Saw 3". Herrejösses vilken äcklig film.
1 & 2 är med klockrena, speciellt 1an, 3an var mest äcklig och jag mådde faktiskt riktigt illa ett tag. Men nu är filmen som bortblåst i mitt huvud, det blir alltid så efter att jag sett klart skräckfilmer, jag tänker inte alls på de.

Igår fyllde min bror 16 år så vi firade honom med mormor och morfar, när klockan var runt 9 gick jag till Agnes och vi kollade äntligen på "Caught on camera" tillsammans för första gången. Ah jag har inte ord. Otroligt! Kan inte längre bärga mig tills deras nya skiva släpps.

Idag ska jag och Agnes gå på bio och göra lite andra små saker. Vi hade tänkt se "Benjamin Buttons otroliga liv", vi får se hur den är, hoppas på det bra! =) Brad Pitt är ju med så man får iallafall underhållning på ett eller annat sätt, haha!

Som ni märkt har det blivit dålig uppdatering på sistone, antar att jag är så stressad när jag egentligen inte borde vara det.. Juste, igår kväll när jag duschade märkte jag att jag tappade jättemycket hår (har pågott i ca 3 veckor), kan någon någon hjälpa mig  förstå vad detta kan bero på? Börjar bli orolig.. Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du använder fructis så kan det vara därför. det gör så att man tappar hår.

2009-01-26 @ 14:26:37
Postat av: dalia

hmm..vet faktikst inte varför. men tror inte att du behöver oroa dej! :) btw..filmen e jätte bra :) lite för lång kanske...^^

2009-01-26 @ 20:22:39
URL: http://bloxda.blogg.se/
Postat av: Åsa

Till anonym: Okej, kanske ska testa en annan. Ska även börja äta mera mat, har hört att man kan tappa hår om man äter för lite..



Till Dalia: Ja den var väldigt bra. Lite för lång, men jag insåg mycket och lärde mig faktiskt av filmen =)

2009-01-26 @ 22:47:01
URL: http://reeadme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0