Why don't you love me?

Kollade nyss på Top Model och nu är det Grammisgalan 2009 som gäller =)

Idag åkte jag och Agnes med min pappa och bror till stinsen, då min bror skulle klippa sig.
Agnes lämnade tillbaka ett par skor och sedan köpte Agnes 2 nagellack och jag köpte 2 ansiktsmasker.
Vi åkte hem och tog det lugnt ett tag, sedan tog jag på den ena ansiktsmasken och jag minns inte vad den hette. Men jag tycker att den var väldigt bra och mitt ansikte är lent som en bebis rumpa =)

Idag har jag också städat undan i mitt rum och det är så himla fint nu. Okej, Agnes hjälpte mig lite, heheheh..
Jag ska lägga in bilder på rummet så får du se hur det ser ut nu =)

Idag var det sista jullovs dagen, jag viiiillll iiiinnnttteeeee tillbaka till skolan. Fast ganska skönt är det att jag börjar 8.50, imorrn. Alltid nåt iallafall! Sedan är det 2 lov innan sommarlovet, och den här terminen har gått läskigt fort. Måste börjar ta vara på dagarna bättre för man vet aldrig vilken dag som är ens sista.

Love ♥


Kommentarer
Postat av: madeleine

håller m. dig, ta vara på era dagar. <3

2009-01-08 @ 18:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0