You always miss a bestfriend

Igår kväll sa ju jag att jag kanske skulle kolla på Twiligt, men det blev changed plans. Victor och Charlotte kom till mig ca halv nio, sedan gick vi ner till video butiken och hyrde film, vi var där nere i centrum i nästan 1 timme, mest för att vi hade svårt för att välja film och sedan för att vi ville ta bussen hem. Men vi träffade nåra av Charlotte och Victors kompisar vid busshållsplatsen så vi fick lite sällskap, hrmm.. =)

Vi kom hem till Victor vid 10 tror jag och satte på filmen. Den var 3 timmar lång så Charlotte somnade såklart, haha! Men jag skrattade nog heeela kvällen igår, hade jätte kul. Charlotte skrattade så mycket så hon var tvungen att sätta sig på marken på en parkering mitt i centrum.. heheheh... Kom hem vid halv 2 och tvättade av mig sminket och gick sedan och la mig. Somnade vid 2 och vaknade nyss.

Hoppas ni hade en trrrrevlig kväll. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0