You are not who i thought you were

Trög uppdatering de här skoldagarna. Torsdagen avklarad, skönt! Dagen har gått fort, enda sega lektionerna var matten (såklart) och NO:n, trots att den bara var i 25 minuter..

En grej jag är så stolt över mig själv över är att jag nästan snart kan gå ner i spagat! Jag har typ alltid varit världens osmidigaste människa men sen i måndags började jag och Madde att testa gå ner i spagat och jag lyckades (nästan) efter bara att ha testat några gånger.. Känner mig så duktig! Men så igår kväll när jag skulle visa mamma så typ sträckte jag mig eller nåt. Det gör iallafall jätte ont och jag kommer inte ner alls långt längre. Kanske skulle ta det lite lugnt några dager, eller åtminstone några timmar och sedan testa igen!

Ska börja stretcha på kvällarna och "öva" några gånger så kommer jag säkert att lyckas =) Sedan blir nästa steg att gå ner i splitt, svårare men jag ska klara det! Ikväll ska jag och mamma åka och simma, Agnes kunde inte då hon har så mycket skolarbete, så vi får lite träning! =) Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0