You can't make me stay

Sitter hemma hos Agnes och vi åt middag för ett tag sen.

Vi kollar igenom massa gamla bilder på mig och Agnes 1-3 år gammla, för 3-2 år sen var vi VÄRLDENS wannabe fjortisar, jag lovar. (Då var man ju ändå lite såhär töntigt söta). För ca 1 år sen blev jag hel-fjortis, inte ett dugg sött bara fult och omoget. Varför var jag ens så? En fråga jag aldrig kommer få svar på då jag inte ens vet själv.

Vi gör små kollage med några bilder från fjortis-tiderna. Så ni får se hur jag verkligen var förut. Hade ju en annan blogg då, och det är verkligen kul att titta vad jag skrev osv, så grymt töntigt. Vet inte om jag vågar lägga ut adressen här, men den finns kvar så nån gång kanske jag kan avslöja namnet.. =)

Snart ska vi äta lite glass och sedan ska vi ner till mig och hämta grejer för natten. Tycker att jag borde få en egen låda där jag har kläder osv, bor ju praktiskt taget här på helgerna. =P

Bilderna kommer senare under helgen, så håll utkik! Ni kommer nog att bli chockade..
Men nu blir det glass. Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0