You can't stop me

Om en timme börjar Americas Next Top Model 11, alltid lika kul varje gång!!

Igår var jag, mamma och pappa på IKEA i uppsala där mitt skrivbord skulle finnas, vi köpte även ett nattbord (vad heter det egentligen, natthusbord, nattusbord eller nattbord?) och lite andra små saker. Nattbordet monterade vi upp igår kväll (och med vi menar jag mamma och pappa), och dom håller på med skrivbordet just nu. IKEA är billigt och bra, men det är svårt när det kommer till att montera upp sakerna. Tacka de för instruktionerna.. =)

Imorgon är det sista dagen på lovet och jag har inte mycket planerat, ska fixa lite grejer hit och dit.
Min kamera laddare är äntligen upphittad så den är laddad nu.

Har inget annat att skriva så vi hörs väl imorgon eller ikväll!
Juste, ikväll kommer Agnes hem. Love ♥

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: okej, får hoppas på att du verkliegn mår bra då :)

2009-01-06 @ 22:11:32
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: jennie

det heter faktiskt nattduksbord! :)

puss på dig åsisen (driv) !

2009-01-10 @ 21:12:31
URL: http://pennor.bloog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0